Categories

Archives

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

m-flo loves Sowelu “SO EXCLUSIVE”

So … as you all know… M-flo has been in my head day in and day out… so I can’t help but to post an english translation of one of their M-Flo loves song….

I actually started to listen to Sowelu long before m-flo… the reason was because of Full Metal Alchemist. Oh such a wonderful anime. But anyway, in FMA there was a closer that was from Sowelu. It was called “I will”. It was just beautiful.

Anyway… back to “So Exclusive”

SO EXCLUSIVE
m-flo loves Sowelu
Lyrics: m-flo, Sowelu

Gotta have you all to myself
I get so jealous, I just can’t help it
All mine, if it’s alright… Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!
Wanna be the only one on your mind
Want you all for myself if you don’t mind
It’s no crime, it’s no problem, right? Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!

Man, she tell you the meaning of the word “possessive”?
If she doesn’t like something, it’s a clear message
In short, she wanna be the only one
“Her”or “her”, whichever
Choice is yours, but you don’t really got a choice
Girl friends are a no! How crazy!
(Who?) you (me?) you drive me crazy
That’s basic as a member of society

Time is six-oh-nine, your promised phone call isn’t coming, that’s right
I’m calling you from my end, but
Why? You don’t answer… so!
Persistently, I keep on keep callin’
Don’t care if it goes on till the morning
It’s not going to the answering machine, this means…
Boy… who are you on the phone with?

My feelings are high, low, here I go
My emotions are taking control on their own
Where are you right now and what are you doing?
Gotta know… Yup! I gotta know
I’m concerned about what you’re up to, where’d you go?
If you’re with that someone else
Then I’ll cry, and after that I’m gonna murder!

Gotta have you all to myself
I get so jealous, I just can’t help it
All mine, if it’s alright… Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!
Wanna be the only one on your mind
Want you all for myself if you don’t mind
It’s no crime, it’s no problem, right? Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!

Exclusive… can’t leave you alone
Exclusive… might think I’m crazy
Exclusive… always, wherever
Exclusive… to me, to me

You say… I gotta become exclusive
or else you won’t like it, full of spoiled things like that
That’s… extreme, my absolute last choice
I beg you! But I gotta listen to what you have to say, or
I’m… gonna become the ex-boyfriend then?
Right? Right? So from right now
I should… make you feel feelings of ecstasy
We’re gonna get moving, yes

If asked “S” or “M”?
You’d definitely be “M”?
If I gotta say one or the other, you appear passive
But I worry about your wandering gaze
Make sure you stop checking out other girls
Okay, okay… but if you check my e-mail just like that
I’ve got no privacy!
Okay, okay… then keep it open
24 hours a day, exchange the info
Your emotions are like a rollercoaster
Your thought process? “Tu casa mi casa”
In the words of the tiger, let me say
If you say that, it’s the end

We’re going out tonight
It’s time for a date for just the two of us, oh!
But instead, we unexpectedly ran into your girl friends… said Hi… ugh
I guess it’s okay if you hug
But if you’re done, then let go
Leaning in close with their bodies
Alright, you’re done, sorry!

C’mon, read the situation a bit better
You know that I’m not okay with it, but
The pimp gets excited to see me get jealous in front of him
What a show! Huh! What a show!
What the heck is that attitude? Which is it,
Is it me or the other, who do you want?
The vibes you’re emitting are dangerous
Think I’ve had a little too much

Gotta have you all to myself
I get so jealous, I just can’t help it
All mine, if it’s alright… Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!
Wanna be the only one on your mind
Want you all for myself if you don’t mind
It’s no crime, it’s no problem, right? Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!

Gotta have you all to myself
I get so jealous, I just can’t help it
All mine, if it’s alright… Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!
Wanna be the only one on your mind
Want you all for myself if you don’t mind
It’s no crime, it’s no problem, right? Oh-E-Oh! Oh-E-Oh!

Exclusive… can’t leave you alone
Exclusive… might think I’m crazy
Exclusive… always, wherever
Exclusive… to me, to me

Exclusive… can’t leave you alone
Exclusive… might think I’m crazy
Exclusive… always, wherever
Exclusive… to me, to me

Alright, that’s the end

Actually reading and understanding the lyrics I find that song even more interesting and even a little bit true sometimes.

Don’t you?

Leave a Reply